Pro našeho klienta, významnou zahraniční společnost, hledáme vhodnou uchazečku/če na aktuálně otevřenou pozici FIREMNÍ RECEPČNÍ/ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s AJ
Nabídneme Vám atraktivní finanční ohodnocení a velmi pestrý balíček benefitů.
Nástup možný ihned.
Náplň práce:
- Podpora vedení společnosti a týmu managementu (administrativní a organizační činnosti)
- Správa a archivace dokumentů v interních systémech
- Zajištění plynulého chodu kanceláře (zásobování, organizace meetingů)
- Rezervace služeb (hotely, doprava) a správa firemních výdajů
- Komunikace s externími partnery a poskytovateli služeb
- Spolupráce napříč odděleními a podpora interní komunikace
Požadujeme:
- předchozí zkušenosti na pozici recepční - min. 1 rok nebo předchozí prokazatelné zkušenosti s admin. činností
- proaktivitu, komunikativnost, pečlivost, samostatnost, organizační typ
- AJ - na komunikativní úrovni B2
- MS Office - běžná uživatelská znalost
Nabízíme:
- spolupráci s významnou zahraniční společností
- konkurenceschopné finanční ohodnocení + motivující benefity finanční/nefinanční
- skvělou lokalitu pracoviště s výborným dopravním spojením metro/bus
- pracovní doba pondělí - pátek
- nástup možný ihned
V případě zájmu nám, prosím, zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000