RECEPČNÍ/ADMIN. PODPORA s AJ, Praha, nástup možný ihned

Pro našeho klienta, významnou zahraniční společnost, hledáme vhodnou uchazečku/če na aktuálně otevřenou pozici FIREMNÍ RECEPČNÍ/ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s AJ

Nabídneme Vám atraktivní finanční ohodnocení a velmi pestrý balíček benefitů.

Nástup možný ihned.

Náplň práce:

  • Podpora vedení společnosti a týmu managementu (administrativní a organizační činnosti)
  • Správa a archivace dokumentů v interních systémech
  • Zajištění plynulého chodu kanceláře (zásobování, organizace meetingů)
  • Rezervace služeb (hotely, doprava) a správa firemních výdajů
  • Komunikace s externími partnery a poskytovateli služeb
  • Spolupráce napříč odděleními a podpora interní komunikace

Požadujeme:

  • předchozí zkušenosti na pozici recepční - min. 1 rok nebo předchozí prokazatelné zkušenosti s admin. činností
  • proaktivitu, komunikativnost, pečlivost, samostatnost, organizační typ
  • AJ - na komunikativní úrovni B2
  • MS Office - běžná uživatelská znalost

Nabízíme:

  • spolupráci s významnou zahraniční společností
  • konkurenceschopné finanční ohodnocení + motivující benefity finanční/nefinanční
  • skvělou lokalitu pracoviště s výborným dopravním spojením metro/bus
  • pracovní doba pondělí - pátek
  • nástup možný ihned

V případě zájmu nám, prosím, zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000