Administrativa v obchodním oddělení

Jste komunikativní a pečlivá osoba? Chcete mít za „zády“ spolehlivého zaměstnavatele se zahraniční působností?

Tak potom místo u nás v kanceláři čeká právě na tebe.

Do našeho obchodně exportního oddělení hledáme asistentku, která se postará o faktury, naše dodavatele, a hlavně naše zákazníky. Není se čeho bát, kávu nám určitě vařit nebudete, budete jedním z nás.

Tvoje náplň práce:

- správa objednávek, jejich kontrola a aktualizace

- komunikace se zákazníky

- potvrzení objednávek, vystavení dodacích listů, fakturace zákazníkům, …

- administrativní podpora nákupního oddělení

Jaký/á bys měl/a být:


- anglický jazyk na úrovni alespoň mírně pokročilí – hlavně se nebát

- znalý administrativních procesů

- komunikačně schopný

- samostatný a schopný organizovat si práci

Co Vám za to nabídneme?

- konkurenceschopnou mzdu

- firemní kulturní akce

- věrnostní odměny

- příspěvek na dopravu dle vzdálenosti

- pružná pracovní doba

- a další

Veronika Čechová
Mendlovo náměstí 149/16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143