Pro našeho klienta, globálního poskytovatele komunikačních technologií a softwarových řešení, které umožňují přechod na moderní komunikační platformy, aktuálně obsazujeme pozici: Technical Support Engineer
Nabídneme Vám možnost dlouhodobé spolupráce, 25 dnů dovolené, jazykové kurzy, příspěvek na stravné i možnost hybridního režimu.
Nástup možný od ledna 2025/ nebo dle domluvy
Pracoviště: Praha 2 - výborná dopravní dostupnost.
Náplň práce:
- Poskytování technické podpory zákazníkům a partnerům prostřednictvím portálu (CRM), telefonu (MS Teams) a e-mailu
- Technické řešení problémů ve spolupráci s Product Support a R&D týmy
- Přímá komunikace se zákazníky a partnery
Požadujeme:
- Zkušenosti s VoIP signalizací a přenosem médií (např. SIP)
- Schopnost řešit technické problémy a analyzovat logy a síťové stopy
- Efektivní komunikaci se zákazníky, kolegy a manažery
- Vzdělání v oboru telekomunikací, informatiky, elektrotechniky nebo odpovídající praxi a ochotu učit se
Kvalifikace:
- Znalost virtualizace a cloudových platforem (např. VMWare, KVM, AWS, Azure, GCP)
- Zkušenosti s Docker, Kubernetes, Podman
- Předchozí zkušenosti s telekomunikační signalizací (SS7, ISUP, PRI) a technologiemi jako VoLTE, WebRTC
- Pracovní zkušenosti s Linux/UNIX
- Znalost IP sítí, základů IP routingu, firewallů a bezpečnostních opatření
- Dovednosti v telekomunikačním směrování a překladech
- Zkušenosti s Session Border Controllers
Nabízíme:
- Práci v mezinárodním týmu, který podporuje zákazníky z celého světa
- Stabilní zázemí renomované společnosti v oblasti komunikačních technologií
- Možnost pracovat s nejmodernějšími telekomunikačními platformami a technologiemi
- Konkurenceschopné mzdové ohodnocení
- 25 dnů dovolené, příspěvek na stravné, jazykové kurzy - angličtina, čeština pro cizince
- možnost hybridního režimu 3 dny HO/ 2 dny kancelář
- nástup možný leden 2025/ dle domluvy
Pokud Vás nabídka oslovila, neváhejte nám zaslat Váš aktuální životopis. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000