Leasing Assistant s AJ - nástup ihned/ dohodou (Praha - Chodov)

Pro našeho klienta, renomovanou zahraniční investiční společnost se zacílením na komerční nemovitosti, jež je vlastníkem největších nákupních center v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Leasing Assistant s AJ

Hledáte rozmanitou administrativní roli, kde budete mít možnost uplatnit své organizační schopnosti, smysl pro detail? Připojte se k týmu zastřešující pronájem prostor, kde budete mít klíčovou roli v podpoře projektů společnosti a spolupráci s mnoha zajímavými nájemci.

Nabídneme Vám zázemí stabilní společnosti, pestrou pracovní agendu i nadstandardní benefitní balíček.

Pracoviště: Praha 4 s výbornou dopravní dostupností, hned u metra C

Nástup na pozici je možný ihned/dle domluvy

Vaší náplní práce bude:

  • Správa dokumentů a smluv: Kontrola finálních smluv, archivace leasingové dokumentace, správa podpisových procesů (DocuSign i ruční podpisy)
  • Organizace a komunikace: Koordinace informací mezi týmem a centry, podpora leasingových manažerů při přípravě prezentací, korespondence s potenciálními nájemci
  • Data a reporting: Údržba a aktualizace leasingových nástrojů a databází, příprava leasingových reportů
  • Podpora týmových aktivit: Asistence při organizaci akcí pro tým a značkové eventy pro nájemce

Naše požadavky:

  • Úspěšně ukončené VŠ vzdělání
  • Předchozí zkušenost na administrativní pozici, ideálně v prostředí nemovitostí nebo pronájmu
  • Anglický jazyk na komunikativní ústní i písemné úrovni B2+ – C1
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Práce s PC, MS Office
  • Výborné organizační schopnosti a cit pro detail
  • Schopnost efektivně spolupracovat a komunikovat v týmu
  • Proaktivní přístup, samostatnost a schopnost řešit problémy
  • Orientace na procesy a data

Co Vám nabídneme?

  • Zázemí stabilní zahraniční společnosti
  • Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
  • Nadstandardní benefitní balíček
  • Stravenkový paušál v hodnotě 160 Kč/den - od začátku pracovního poměru
  • FLEXIPASSY v hodnotě 850 Kč/měsíc – od začátku pracovního poměru
  • Proplacení ročního kuponu MHD
  • Proplácení prvních třech dnů nemoci
  • Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
  • 25 dnů dovolené
  • 1 den práce možnost z HO
  • Parkování pro zaměstnance na soukromém parkovišti
  • Denní využití angličtiny
  • Skvělé dopravní spojení na pracoviště, hned na metru C
  • Nástup na pozici možný ihned/dle domluvy

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, prosím zašlete Váš aktuální životopis nejlépe s průvodním dopisem a informací od kdy můžete nastoupit do nového pracovního poměru. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000