Pro našeho klienta, renomovanou zahraniční investiční společnost se zacílením na komerční nemovitosti, jež je vlastníkem největších nákupních center v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Leasing Assistant s AJ
Hledáte rozmanitou administrativní roli, kde budete mít možnost uplatnit své organizační schopnosti, smysl pro detail? Připojte se k týmu zastřešující pronájem prostor, kde budete mít klíčovou roli v podpoře projektů společnosti a spolupráci s mnoha zajímavými nájemci.
Nabídneme Vám zázemí stabilní společnosti, pestrou pracovní agendu i nadstandardní benefitní balíček.
Pracoviště: Praha 4 s výbornou dopravní dostupností, hned u metra C
Nástup na pozici je možný ihned/dle domluvy
Vaší náplní práce bude:
- Správa dokumentů a smluv: Kontrola finálních smluv, archivace leasingové dokumentace, správa podpisových procesů (DocuSign i ruční podpisy)
- Organizace a komunikace: Koordinace informací mezi týmem a centry, podpora leasingových manažerů při přípravě prezentací, korespondence s potenciálními nájemci
- Data a reporting: Údržba a aktualizace leasingových nástrojů a databází, příprava leasingových reportů
- Podpora týmových aktivit: Asistence při organizaci akcí pro tým a značkové eventy pro nájemce
Naše požadavky:
- Úspěšně ukončené VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenost na administrativní pozici, ideálně v prostředí nemovitostí nebo pronájmu
- Anglický jazyk na komunikativní ústní i písemné úrovni B2+ – C1
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Práce s PC, MS Office
- Výborné organizační schopnosti a cit pro detail
- Schopnost efektivně spolupracovat a komunikovat v týmu
- Proaktivní přístup, samostatnost a schopnost řešit problémy
- Orientace na procesy a data
Co Vám nabídneme?
- Zázemí stabilní zahraniční společnosti
- Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
- Nadstandardní benefitní balíček
- Stravenkový paušál v hodnotě 160 Kč/den - od začátku pracovního poměru
- FLEXIPASSY v hodnotě 850 Kč/měsíc – od začátku pracovního poměru
- Proplacení ročního kuponu MHD
- Proplácení prvních třech dnů nemoci
- Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- 25 dnů dovolené
- 1 den práce možnost z HO
- Parkování pro zaměstnance na soukromém parkovišti
- Denní využití angličtiny
- Skvělé dopravní spojení na pracoviště, hned na metru C
- Nástup na pozici možný ihned/dle domluvy
Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, prosím zašlete Váš aktuální životopis nejlépe s průvodním dopisem a informací od kdy můžete nastoupit do nového pracovního poměru. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000