Office Assistant/ Receptionist s AJ - nástup ihned/ dohodou (Praha - Chodov)

Pro našeho klienta, renomovanou zahraniční investiční společnost se zacílením na komerční nemovitosti, jež je vlastníkem největších nákupních center v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Recepční/ Office Assistant s AJ

Nabídneme Vám zázemí stabilní společnosti, pestrou pracovní agendu i bohatý benefitní balíček.

Nabídka je vhodná pro kandidáty/ky, kteří/é mají předchozí zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu nebo obdobné pozice.

Pracoviště: Praha 4 s výbornou dopravní dostupností, hned u metra C

Nástup na pozici je možný ihned/dle domluvy

Vaší náplní práce bude:

  • přijímání a uvítání hostů, zpracování příchozí a odchozí pošty, ukládání dokumentů do interních systémů – fyzických i elektronických
  • podpora Regional Management Teamu (vyúčtování služebních cest a jiných výdajů)
  • zodpovědnost za zásobování kanceláře (kapsle do kávovaru, kancelářské potřeby, drobné občerstvení apod.)
  • rezervace hotelů, letenek, aut
  • měsíční vyúčtování firemní karty a poštovného
  • komunikace s hotely, navazování korporátní spolupráce a udržování dobrých vztahů
  • registrace faktur do systému SAP
  • komunikace s poskytovateli služeb (správa zeleně, facility management apod.)
  • správa meeting roomů a příprava samotných meetingů
  • komunikace napříč všemi odděleními

Požadujeme:

  • Úspěšně ukončené VŠ vzdělání
  • Předchozí prokazatelné zkušenosti na obdobné administrativní pozici – velkou výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní ústní i písemné úrovni B2 – C1
  • Práce s PC, MS Office
  • Samostatnost, flexibilitu, organizační schopnosti, zájem učit se nové věci
  • Pracovní doba: pondělí - pátek - 8:30 - 17:00 hod.

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní zahraniční společnosti
  • Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
  • Bohatý benefitní balíček
  • Stravenkový paušál v hodnotě 160 Kč/den - od začátku pracovního poměru
  • FLEXIPASSY v hodnotě 850 Kč/měsíc – od začátku pracovního poměru
  • Proplacení ročního kuponu MHD
  • Proplácení prvních třech dnů nemoci
  • Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
  • 25 dnů dovolené
  • Parkování pro zaměstnance na soukromém parkovišti
  • Denní využití angličtiny
  • Skvělé dopravní spojení na pracoviště, hned na metru C
  • Nástup na pozici možný ihned/dle domluvy

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, prosím zašlete Váš aktuální životopis nejlépe s průvodním dopisem a informací od kdy můžete nastoupit do nového pracovního poměru. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000