Pro našeho klienta, renomovanou zahraniční investiční společnost se zacílením na komerční nemovitosti, jež je vlastníkem největších nákupních center v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Recepční/ Office Assistant s AJ
Nabídneme Vám zázemí stabilní společnosti, pestrou pracovní agendu i bohatý benefitní balíček.
Nabídka je vhodná pro kandidáty/ky, kteří/é mají předchozí zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu nebo obdobné pozice.
Pracoviště: Praha 4 s výbornou dopravní dostupností, hned u metra C
Nástup na pozici je možný ihned/dle domluvy
Vaší náplní práce bude:
- přijímání a uvítání hostů, zpracování příchozí a odchozí pošty, ukládání dokumentů do interních systémů – fyzických i elektronických
- podpora Regional Management Teamu (vyúčtování služebních cest a jiných výdajů)
- zodpovědnost za zásobování kanceláře (kapsle do kávovaru, kancelářské potřeby, drobné občerstvení apod.)
- rezervace hotelů, letenek, aut
- měsíční vyúčtování firemní karty a poštovného
- komunikace s hotely, navazování korporátní spolupráce a udržování dobrých vztahů
- registrace faktur do systému SAP
- komunikace s poskytovateli služeb (správa zeleně, facility management apod.)
- správa meeting roomů a příprava samotných meetingů
- komunikace napříč všemi odděleními
Požadujeme:
- Úspěšně ukončené VŠ vzdělání
- Předchozí prokazatelné zkušenosti na obdobné administrativní pozici – velkou výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní ústní i písemné úrovni B2 – C1
- Práce s PC, MS Office
- Samostatnost, flexibilitu, organizační schopnosti, zájem učit se nové věci
- Pracovní doba: pondělí - pátek - 8:30 - 17:00 hod.
Nabízíme:
- Zázemí stabilní zahraniční společnosti
- Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
- Bohatý benefitní balíček
- Stravenkový paušál v hodnotě 160 Kč/den - od začátku pracovního poměru
- FLEXIPASSY v hodnotě 850 Kč/měsíc – od začátku pracovního poměru
- Proplacení ročního kuponu MHD
- Proplácení prvních třech dnů nemoci
- Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- 25 dnů dovolené
- Parkování pro zaměstnance na soukromém parkovišti
- Denní využití angličtiny
- Skvělé dopravní spojení na pracoviště, hned na metru C
- Nástup na pozici možný ihned/dle domluvy
Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, prosím zašlete Váš aktuální životopis nejlépe s průvodním dopisem a informací od kdy můžete nastoupit do nového pracovního poměru. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000