Jste komunikativní a pečlivá osoba? Chcete mít za „zády“ spolehlivého zaměstnavatele se zahraniční působností?
Tak potom místo u nás v kanceláři čeká právě na tebe.
Do našeho obchodně exportního oddělení hledáme asistentku, která se postará o faktury, naše dodavatele, a hlavně naše zákazníky. Není se čeho bát, kávu nám určitě vařit nebudete, budete jedním z nás.
Tvoje náplň práce:
- správa objednávek, jejich kontrola a aktualizace
- komunikace se zákazníky
- potvrzení objednávek, vystavení dodacích listů, fakturace zákazníkům, …
- administrativní podpora nákupního oddělení
Jaký/á bys měl/a být:
- anglický jazyk na úrovni alespoň mírně pokročilí – hlavně se nebát
- znalý administrativních procesů
- komunikačně schopný
- samostatný a schopný organizovat si práci
Co Vám za to nabídneme?
- konkurenceschopnou mzdu
- firemní kulturní akce
- věrnostní odměny
- příspěvek na dopravu dle vzdálenosti
- pružná pracovní doba
- a další
Veronika Čechová
Mendlovo náměstí 149/16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143